Halu on jossakin, mutta siitä on vaikea saada kiinni. Minun tekee mieli läheisyyttä, mutta kun sitä saan, se tuntuukin liialta. Sitä tekee mieli mennä pakoon. Silloin haluan vain purra ja raapia sinua, kuitenkin näyttää, että rakastan hirveästi. Mutta liian lähelle en voi päästää.

Unissa haluaminen ja syttyminen on helppoa. Miksei todellisuudessa? Tekee mieli, mutta turhauttaa, kun ei sitten pystykään. Kiihottuminen on vaikeaa. Haluaisin haluta, mutta on niin paljon paineita. Miksi se on niin hankalaa?

Eniten olen halunnut sinua silloin, kun mikään muu ei olisi pitänyt hengissä. Silloin, kun emme ehkä olisi selvinneet muuten yhdessä. Silloin, kun on ollut muuten vaikeaa ja olet tuntunut vieraalta, olen halunnut sinua niin, että sattuu.

Sinä olet nyt kaukana, vaikka vain hetken. Minulla on hirveä suru ja ikävä. Mikset voi olla nyt täällä? Minä haluan ja tarvitsen sinua. On paha olla. Tule tänne, tartu minuun. Haluan, että otat minut syliisi etkä päästä pois, vaikka rimpuilisin. Haluan olla kokonaan sinun. Älä päästä minua pois, ikinä, ethän.