404880.jpg

Raskaustestiin ilmaantui kauan toivotut kaksi viivaa. Miten saisin itseni uskomaan, että olen todella raskaana melkein kahden vuoden yrityksen jälkeen? Miten saan nukuttua tulevana yönä? En tiedä kuinka pysyä nahoissani. Olen niin innoissani, ja niin hämmentynyt. Minä ja mieheni iloitsemme yhdessä, ja samalla meitä pelottaa.

Oikeastaan olisin ollut ihmeissäni, jos testi olisikin näyttänyt negatiivista. Kuukautiset olivat kuitenkin myöhässä jo 3-4 päivää ovulaatiosta laskettuna. Annoin painoa myös sille, ettei aavistukseni ole ennenkään ollut väärässä. Aiemmin olen aina loppukierrosta aavistanut, että en ole raskaana, mutta nyt aavistukseni oli varovaisen toisenlainen.

Jos kaikki menee hyvin, minä odotan lasta lokakuun lopulle. Raskausviikkoja on kasassa nyt 4 + 4 päivää päälle, ja laskettu aika on tarkalleen ottaen 25.10. Sinne on vielä niin kovin pitkä ja vaarallinen matka. Täytynee ottaa vastaan päivä kerrallaan.
Tulen kertomaan lisää kuulumisia, kun olen toipunut tästä alun tunnekuohusta.