Pieni kulta. Minun on välillä ollut vaikea uskoa sinun olevan totta, kun et ole antanut juuri merkkejä itsestäsi. Olen pelännyt, että sinulla on jokin hätänä. Olen stressannut, miten muut ihmiset suhtautuvat siihen, että sinä olet tulossa meille. Olen ajatellut sinua paljon ja rukoillut puolestasi.

Kaikki pelko ja stressi hälvenivät eilen, kun sain nähdä sinut ensi kertaa. Sinulla ei ole mitään hätää. Vilkutit minulle ja isällesi ultraäänimonitorin näytöltä, hyörit ja pyörit kovasti. Sinua oli vaikea saada pysymään paikallaan mittauksia varten. Sydämesi sykki vahvasti, ja availit suutasi juodaksesi vettä. En ole koskaan nähnyt mitään niin kaunista.

526015.jpg

Kerroimme sukulaisillesi, että odotamme sinua. He olivat iloisia, ehkä vähän hämmentyneitä kuten minäkin aluksi, mutta iloisia vielä enemmän. Sinulla tulee olemaan paljon ihmisiä, jotka välittävät sinusta. Minä, isäsi, lisäksi isovanhempia, tätejä ja ystäviä. Isäsi on jo kovin kiintynyt sinuun, vaikka olemme odottaneet sinua vasta vähän aikaa. Minä rakastan sinua jo niin paljon, että sydän pakahtuu.

Kasva isoksi ja vahvaksi. Me odotamme sinua kovasti.